Vijesti / Osijek

Internet marketing za poslovni uzlet Osijeka

Internet marketing za poslovni uzlet Osijeka

  "Jednostavno rečeno ovo predavanje pokazat će, a nadam se i uvjeriti poduzetnike koliko je za moderno poslovanje važna internetska promocija. Upoznat će ih s mogućnostima koje web stranici njihovog poslovnog subjekta pružaju platforme – korištenje Google Adwords kao jedne od najučinkovitijih metoda online oglašavanja, analiza web stranice putem alata Google Analytics, promocija putem MailChimpa ili YouTube kanala", objasnio je bit edukacije "Što internet marketing može učiniti za vaše poslovanje", koje će se održati u sklopu Poslovnog uzleta kontinentalne Hrvatske u Osijeku 12.11.2014., Marko Hrnjak, voditelj marketinga Otvorenog učilišta Algebra i certificirani Google trener.

Navedeno predavanje je jedno od devet predavanja koje će se održati u sklopu projekta „Poslovni uzlet“ 12.11. u Osijeku. Navedeni projekt pokrenuo je Poslovni dnevnik, a partner suorganizator je Ministarstvo poduzetništva i obrta. Navedeni događaj svečano će otvorit Predsjednik Republike Hrvatske dr. Ivo Josipović, ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras te gradonačelnik Osijeka Ivan Vrkić. Sudjelovanje na edukacijama je besplatno, a više informacija o navedenom događaju kao i prijavu možete napraviti ovdje.   

"Još uvijek je malen broj poduzetnika svjestan mogućnosti koju pruža online marketing. Prva je ta da su vrijeme i sredstva uloženi u promociju na internetu puno kraći, odnosno povoljniji usporedno s promocijom putem drugih medija i da trenutno ne postoji način promocije koji im s tolikom točnošću govori što se u svakom trenutku događa s njihovom kampanjom. Kako bi se prisutnost na internetu pretvorila u promociju potrebno je svladati platforme i alate koji to omogućuju, a njih će poduzetnici moći upoznati upravo na ovom predavanju", iznio je problematiku Hrnjak.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Brzina kojom se mijenjaju trendovi, platforme i alati te pojavljuju novi u internetskom marketingu je velika stoga je važno za kvalitetnu promociju biti ukorak s novitetima. "Dio njih otkrit ćemo i na ovom predavanju, a uz primjere stvarnih promocija na internetu poduzetnici će dobiti i jasnu sliku koliko sve to košta, kolika sredstva moraju uložiti kako bi promovirali svoju poslovnu djelatnost. Dio predavanja bit će posvećen i kod nas relativno novom načinu oglašavanja – putem YouTube kanala", kaže Hrnjak.

 


Izdvojeno

Reci što misliš!