Vijesti / Osijek

Direktor GPP-a: ''Novim cjenikom se usklađuju cijene sa socijalnim statusom građana''

Direktor GPP-a: ''Novim cjenikom se usklađuju cijene sa socijalnim statusom građana''

Očekivano, poskupljenje karata u novom cjeniku GPP-a koji stupa na snagu 1. veljače izazvalo je brojne negativne reakcija građana.

Direktor GPP-a  Alan Brezovac pojasnio je za Glas Slavonije kako se novim cjenikom ide u smjeru “usklađivanja cijene sa socijalnim statusom građana” te korigiranju nekih starih nelogičnosti i nepravde. Također, ističe kako određenim skupinama cijene ostaju iste, i to uz dodatne pogodnosti, a građanima koji su uz nove, znatno niže, cijene goriva očekivali niže cijene karata poručuje da će se eventualne uštede usmjeriti u vozni park i poboljšanje usluga.

- Korisnici niz godina upućuju utemeljene prigovore zbog toga što dio umirovljenika starijih od 65 godina s mirovinama većim od tri tisuće kuna mjesečni prijevoz plaća 20 u I. i 30 kuna u II. zoni. Istovremeno su nezaposleni s naknadom većom od 500 kuna sa Zavoda za zapošljavanje morali su plaćati kao i zaposleni - gotovo 12 puta veći iznos. A znamo da su plaće zaposlenih često ispod tri tisuće kuna, pa i znatno manje. Korekcija cijena provedena je zbog pravednije razdiobe tereta gospodarske i društvene krize u skladu s materijalnim položajem i društvenim statusom korisnika. Cilj je socijalno uravnoteženiji sustav s nešto većim opterećenjem onih koji imaju više, ujednačen pristup nezaposlenima, koji će odsad plaćati isti iznos neovisno o naknadi Zavoda uz istodobno zadržavanje najniže cijene prijevoza u odnosu prema drugim velikim gradovima. Očekujemo i nešto veći prihod, koji ćemo vratiti kvalitetnijom uslugom, pojašnjava Brezovac.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

U GPP-u ističu kako je novi cjenik socijalno osjetljiv.  Umirovljenici s najnižim mirovinama i dalje će dobivati besplatne kartice, ista cijena ostaje i za đake te putnike s vrijednosnim karticama. Nešto više plaćat će umirovljenici s mirovinama većim od tisuću kuna, zbog uvođenja jedinstvenog umirovljeničkog cenzusa. Smanjit će se pogodnosti za studente kojima prijevoz sufinancira Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta. Nezaposleni primatelji naknade sa Zavoda za zapošljavanje mjesečno će izdvajati za oko 200 kuna manje, a oni bez naknade za 20 kuna više.

Prije nego što kažete da je to nelogično, želim naglasiti da je to uvjerljivo najpovoljniji prijevoz nezaposlenih u usporedbi s drugim velikim gradovima. Uspijevamo zadržati najniže cijene prijevoza u državi, i to prema različitim osnovama, jer Grad Osijek pokriva značajan dio materijalnih troškova Gradskog prijevoza putnika, proučuje Brezovac za Glas Slavonije.

Po prvi put uvode se i dnevne karte (35 kuna za neograničen broj vožnji u obje zone), a vrijeme vožnje s presjedanjem u oba smjera produženo je s 45 na 60 minuta.

Što se tiče pojeftinjenja goriva, GPP procjenjuje kako bi im to moglo donijeti potencijalnih milijun kuna uštede.

SiB.hr

 


Izdvojeno

Reci što misliš!