Vijesti / Osijek

Li Gang s Osječkim pivom planira osvojiti kinesko tržište

Li Gang s Osječkim pivom planira osvojiti kinesko tržište

U sklopu najvećeg festivala piva u Aziji, koji je nedavno održan u Qindgau ("gradić" u Kini sa skoro 3 milijuna stanovnika), lokalnim ljubiteljima tog pića predstavljeno je i Osječko pivo.

Podsjetimo, još proljetos Pivovara je s kineskim poduzetnikom Li Gangom potpisala ugovor u izvozu piva na kinesko tržište.

Portal China Radio Internationala, točnije njegova hrvatska verzija, povodom predstavljanja Osječkog piva u Kini razgovarao je s njegovim uvoznikom Li Gangom, čelnikom Kinesko-hrvatske gospodarske komore.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Intervju prenosimo u cijelosti.

Upitali smo ga kako se odlučio na uvoz upravo hrvatskoga piva.

"Kinezi dobro znaju za Jugoslaviju, zato što su naše dvije zemlje u prošlosti imale duboko prijateljstvo, no nakon razdvajanja Hrvatska nije bila poznata među svim Kinezima. Zbog toga sam shvatio da želim uvesti u Kinu hrvatske delikatese, kao što je vrlo poznato pivo, tartufi, maslinovo ulje i pršut te puno dobrih prehrambenih proizvoda da bi svi mogli okusiti tu ukusnu hranu te istovremeno više saznati o Hrvatskoj.˝

Njegova tvrtka Golden Elegance Investment Management Co. Ltd., sa sjedištem u Pekingu bavi se ulaganjima u razne industrije te je prisutna u brojnim kineskim gradovima. Također su započeli sa značajnim ulaganjima u Hrvatskoj i Sloveniji, među kojima je suradnja s Osječkom pivovarom.

Pivo za koje se njegova tvrtka odlučila je Osječko Crni Radler, a Li ističe da je to zbog toga što je to relativno novi proizvod na kineskom tržištu. Vjeruje da će biti dobro prihvaćeno u Kini zbog specifičnog okusa i niske razine alkohola.

˝Kao što znamo u Kini postoje grupacije Qingdao pivo, Yanjing pivo i Snow (Xuehua) pivo, no mislim da ovakvog crnog piva s okusom limuna još uvijek nema. Vjerujem da ovakvo piće više odgovara starijoj i ženskoj populaciji.˝

Tvrtka je ugovor s Osječkom pivovarom potpisala u svibnju, a pivo se trenutno preko njihovih partnera prodaje u pokrajini Shandong, Pekingu i Chengduu.

"Imamo vrlo velike planove za budućnost jer ako Osječka pivovara uđe na kinesko tržište, možda ga neće moći opskrbiti, tako da ćemo istražiti sljedeći korak, kako kasnije proširiti proizvodnju ili surađivati u ulaganjima.˝

Što se tiče dosadašnje prodaje, Li izjavljuje da je početak dobar i da je novi proizvod među kineskim partnerima primljen bolje od svih njegovih očekivanja. Kineski potrošači također su vrlo zainteresirani i reakcije su dobre, osobito među ženskom populacijom.

Kina je danas najveće svjetsko tržište piva prema volumenu prodaje, a stručnjaci predviđaju da bi do 2017. trebalo preuzeti vodstvo i prema vrijednosti. U tome bi veliku ulogu trebao odigrati rastući standard Kineza i interes prema kvalitetnijim alkoholnim pićima. Unatoč tome, Kina postaje sve kompetitivnije tržište i to ne samo zbog brojnih uvoznih proizvoda, već i zbog sve kvalitetnije domaće konkurencije.

˝Vjerujem da svaki novi proizvod koji ulazi na kinesko tržište ima izazove. Moje mišljenje je da treba izabrati partnere za suradnju koji imaju strogo znanstveni plan i metode prodaje, proizvodi će na kraju sigurno imati dobre rezultate prodaje.˝ rekao je Li.

Kao zadatak istaknuo je upoznavanje Kineza s novim pivom. U tu svrhu njegova tvrtka namjerava organizirati nagradne igre u kojima će kineski potrošači dobiti priliku da probaju novo pivo i osvoje vrijedne nagrade. Slična akcija organizirana je i tijekom predstavljanja Osječkog piva u hotelu Sea View Garden u Qindau. Njegovu promociju potpomogle su i hrvatsko veleposlanstvo u Pekingu, Hrvatska gospodarska komora, Ured za trgovinu u Qindau te drugi partneri.

Tvrtka želi surađivati i s drugim hrvatskim poduzećima, kao što je Vindija, te se nadaju da će se u trgovinama diljem Kine uskoro moći kupiti hrvatski sir i drugi mliječni proizvodi. Također su spremni ući u druga područja.

˝Nismo ograničeni samo na prehrambene proizvode, trenutno smo u pregovorima za druge projekte. Želimo razgovarati o projektima solarne energije i vidjeti može li se to uspostaviti u Hrvatskoj. Ovo je projekt čiste energije i ako se može uspostaviti u Hrvatskoj biti će to ulaganje od nekoliko milijardi yuana.˝

Li Gang također ulaže napore u predstavljanje kineskim građanima Hrvatske i poslovnih mogućnosti koje nudi. U Hrvatskoj će boraviti od 25. do 29. kolovoza te se nada da će ostvariti još uspješnih suradnji

Autorica: Maša/croatian china radio international

 

 


Izdvojeno

Reci što misliš!